محل تبلیغات شما

پرسشنامه جذابیت سازمانی (جاتمیکو، 2004)

بر طبق گفته براتون و گولد (2003)جذابیت سازمانی عبارت است از واکنش مطلوب بین کارکردهای شغل بالقوه و وضعیت ارزشهای متصور سازمان و ارتباطات مربوطه است .

اینپرسشنامه دارای6 سوال بوده و هدف آن بررسی متغیر جذابیت سازمانی می باشد.  این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت تنظیم شدهاست که  طیف آن از 1 تا 5  می باشد.

تعریف عملیاتی متغیر  جذابیت سازمانی نمره­ای است كه کارکنان به سوالات 6 گویه ای پرسشنامة جذابیت سازمانی می­دهند .

همراه  1مقاله رایگان  

این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و درقالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است

جهتدریافت این پرسشنامه کلیک فرمائید.

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

  • تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرمافزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرمافزار کیفی: Maxquda

تعیینحجم نمونه با:Spss samplepower

 

روش های تماس:

Mobile : 09102194672

Telegram: @abazizi

  • E-mail: abazizi1392@gmail.com

 

 

 

 

 

 

آموزش نحوه ی انتقال ویژگی های یک متغیر به متغیر دیگر در نرم افزار SPSS

پژوهشگاه علمی دستور Count values یا شمارش تعداد انتخاب هر گزینه توسط یک فرد در SPSS

جلسه 1 آموزش مقدمات Spss

  ,های ,پرسشنامه ,سازمانی ,جذابیت ,نرم ,    ,جذابیت سازمانی ,این پرسشنامه ,نرم افزار ,های آماری ,جذابیت سازمانی جاتمیکو ,پرسشنامه جذابیت سازمانی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

طراحی امضا slimdaisuscha Richard's site شریان ستارگان ۹۶ بخش خصوصی ressbanampe iracemla Ronnie's blog طراحی و تصویر سازی کد ها و سفارشات میس توایلایت